2024-2025 Güz Dönemi Ders Kayıtları

23 Eylül 2024 Pazartesi

2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Katkı Payı - Öğrenim Ücreti Ödemeleri ve İnternet Üzerinden Ders Kayıtları

 

Akademik Takvim Bilgileri  

 ÖĞRENCİ DERS KAYIT TARİHLERİ :

 

23 - 29 Eylül 2024  (BAİBÜ Akademik Takvimi)

Tablo I'den Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları güncel ders kayıt tarih ve saatlerine bakınız.

 HARÇ ÖDEME BAŞLANGIÇ TARİHİ :

 

23 Eylül 2024 Saat: 10.00  itibariyle Türkiye Is Bankasi ya da Halk Bankası aracılığı (yurt içindeki her hangi bir şubesi, bankamatikler, internet şubesi, telefon şubesi) ile öğrenci numarasını beyan ederek ödeme yapabilirler.

 DANIŞMAN ONAYLARI (EKLE / SİL  DÖNEMİ) : 

 

30 Eylül - 4 Ekim 2024 (BAİBÜ Akademik Takvimi)

Ders seçemeyen veya kayıtlanamayan öğrenciler danışmanları ile iletişime geçerek ders kayıt işlemi yapabilirler.

  

NOT:

  • ubys.ibu.edu.tr  "Öğrenci Ders Kayıtlanma" yardım sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. 
  • ubys.ibu.edu.tr  "Student Information Screen" click here.
  • Harç Ödemeleri Türkiye İş Bankasi ya da Halk Bankası aracılığı (yurt içindeki her hangi bir şubesi, bankamatikler, internet şubesi, telefon şubesi) ile öğrenci numarasını beyan ederek ödeme yapabilirler.
  • Harç ödemeleri ve İnternet üzerinden ders kayıtları, hazırlıkları bitmiş birimlerimiz için aşağıdaki tabloda gösterilecektir. Ders Kayıtlarından önce bu duyurunun sonundaki “Öğrencilerimizin Dikkatine” başlıklı duyuruyu okumanız ve sizi ilgilendiren kısımları mutlaka dikkate almanız önerilir.

 Tablo I

 

 Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları Güncel Ders Kayıt Tarih ve Saatleri

Meslek Yüksekokul 

Tarih Saat

HARÇ ÖDEME
 BaşlangıçTarihi
  

Mehmet Tanrıkulu Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu 26.09.2024 10:00 23.09.2024
 

 

Öğrencilerimizin Dikkatine

 

  • Eğitim öğretim dönemlerinde okutulacak seçmeli ve zorunlu dersler, bu dersler için açılan gruplar, dersleri ve açılan grupların her birini okutmakla görevlendirilen öğretim elemanları ile bu ders ve gruplara tanımlanan kontenjanlar ilgili bölüm başkanlığı tarafından belirlenmekte ve bölüm tarafından öğrenci bilgi sistemine işlenmektedir.

 

  • Öğrencilerimizin dönem başındaki ders kayıtlarında karşılaştıkları problemler (kayıt sayfasında dersi görememe, grubu seçememe, hangi öğretim elemanının dersine kayıtlandığını anlayamama, kota nedeniyle kayıt yapamama, v.b.) için bölüm başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.

 

  • 2024-2025 Güz Döneminde ders kaydı yapmayacak öğrencilerimizin katkı payı veya öğrenim ücreti yatırmaları gerekmemektedir. 

 

 

  • Bakanlar Kurulu mevcut harç ödemeleri mevzuatı kararı ya da üniversitemiz kayıt kabul yönetmelikleri gereği; ders kayıt devreleri sonunda ders kayıtlarını öğrencilerimiz için mazeret kayıtları yapılmayacak ve bu durumdaki öğrencilerimiz "KAYIT YENİLEMEDİ" durumuna düşeceklerdir. Ders kayıtlarını yapmayan öğrencilerimizin söz konusu duruma düşmemeleri kayıt devresini titizlikle takip edip, eksik kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.

 

  • Öğrencilerimizin kayıt süreleri içinde mutlaka danışmanları ile iletişim halinde bulunmaları tavsiye olunur.

 

  •  Hazırlık sınıfı (İngilizce/Arapça) öğrencileri internet üzerinden ders kaydı yapmadan direkt derslere devam edeceklerdir.

     

- KAYITLANILMAYAN DERS,

- HATALI KAYITLANAN DERS,

- SİLİNMESİ GEREKEN DERS,

- YERİNE SAYDIRILACAK DERS OLMASI DURUMUNDA VİZE SINAVLARINDAN ÖNCE HATALI DERS KAYITLARININ DÜZELTİLMESİ İÇİN BÖLÜM BAŞKANLIĞINA MÜRACAAT EDİNİZ.

BÖLÜM VİZE SINAVLARI BAŞLADIKTAN SONRA YAPILACAK BAŞVURULAR HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, DERS DÜZELTME VE HATALI KAYITLANANLARIN MÜRACAATLARI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

 

Öğrencilerimize önemle duyurulur.